تور یک روزه- قیمت تورهای یک روزه شهریور 98

 

 

 

 

 

 

 

مجری تور یکروزه و طبیعت گردی



دریاچه الیمالات

دریاچه الیمالات واقع در شهر نور استان مازندران یکی از جاذبه های گردشگری ایران به شمار می آید که  هر ساله پذیرای جمعیتی از طبیعت گردان می باشد. این دریاچه به دلیل قرار گرفتن در میان جنگل، مناطق استوایی را برایتان تداعی می‌کند. بخشی از مسیر دسترسی به دریاچه‌ی سد خاکی الیمالات از میان درختان سر به فلک کشیده می‌گذرد و چشم‌اندازهایی بی‌نظیر را ارایه می‌دهد.

شهرستان نور که اگر به شمال ایران سفر کرده باشید احتمالا گذرتان به این شهر هم افتاده، یکی از شهرستان‌های استان همیشه سرسبز مازندران است، نور از جانب شمال در مجاورت دریای خزر قرار دارد اما تنها خزر زیبا نیست که زیبایی های آبی این شهرستان خاطره انگیز را برای گردشگران به تصویر می کشد بلکه علاوه بر دریای خزر، این منطقه رودخانه‌ ها و دریاچه‌ های آرام بخش زیادی دارد که هر دل و جانی در جستجوی چنین مکانی است تا لحظه ای بر لب جوی نشیند و گذر عمر را ببیند و از های و هوی زمان خود را برهاند. شهرستان چمستان مرکز بخش چمستان، یکی دیگر از مناطقی است که در کنار شهرستان نور سفری خاطره انگیز را به این نقطه برای مسافران رقم می زند و دریاچه‌ ی سد الیمالات فاصله چندان زیادی با این دو شهر زیبا ندارد و و به راحتی در کمترین زمان می شود به آن جا رسید.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به ماهیگیری اینکه ماهیانی از جمله قزل آلا و آمور در این دریاچه زندگی می‌کنند. البته به دلیل این که اغلب مردم این ناحیه ماهی‌های قرمز شب عید خود را درون آب دریاچه رها می‌کنند، می‌توان تعداد قابل توجهی از این نوع ماهی را هم مشاهده کرد.

طبیعت زیبای اطراف دریاچه، درختانی که تا نزدیکی لبه‌ی ساحل رشد کرده‌ و دریاچه را در آغوش کشیده‌اند، خالق چشم‌اندازی به واقع دیدنی خلق هستند که در کمتر دریاچه‌ای می‌توان مشابه آن را پیدا کرد.

برای سفر و دیدن این مکان می‌توانید روی تمام فصول حساب باز کنید که البته در طول فصل زمستان و پاییز نباید انتظار سرسبزی بهار و تابستان را داشت. با این وجود پاییز را می‌توان یکی از زیباترین فصل‌‌ها و حتی شاید زیباترین فصل سال برای تماشای دریاچه نامید.

تاریخ بر گزاری تور دریاچه الیمالات به همراه گشت ساحل جمعه 8 شهریور می باشد .

مسافران تورهای یک روزه جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 


شنبه 2 شهريور 1398برچسب:,

|
 


معرفی تور های یک روزه و چند روزه طبیعت گردی ، تورهای داخلی و خارجی جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . ************************** 09194103197، 09385063166

 

تور یک روزه
تور یک روزه ماسوله
تور یک روزه دریاچه عروس
تور یک روزه دریاچه سقالکسار
تور یک روزه مرداب سراوان
تور یک روزه متاجی دره
تور یک روزه مرداب هسل
تور یک روزه دریاچه الیمالات
تور یک روزه کتله گردن
تور یک روزه شاهاندشت آبشار وانا
تور یک روزه سیبان دره
تور یک روزه دریاچه الندان
تور یک روزه آکواریم انزلی

 

Mona

 

شهريور 1398

 

 ماسوله
 دریاچه عروس
 دریاچه الیمالات
 تورهای گردی پاییز 98

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تور یک روزه و آدرس xn--pgboae9hcc88erj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





تور ماسال,تور ماسوله,تور دریاچه عروس,تور دریاچه سقالکسار,تور مردادب سراوان,تور متاجی دره,تور دریاچه الیمالات